trollunga.blogg.se

15 year old girl from Sweden. I love to sing, hang out with friends and write.

Halloween är nära

Publicerad 2014-10-23 23:25:55 i Det vanliga,


Har ni bestämt er för vad ni ska ha på er på Halloween än? Det är ju bara en vecka kvar! 
Förutom att imorn är det disco för knattarna igen och jag och nåra till (förhoppnings vis alla) kommer vara utklädda. Jag kommer tillexempel vara en zombie (bild kommer ni antagligen få se imorn antingen här på bloggen eller instagram)

Hoppas allt e bra med er och hoppas ni får en mysig fredag imorn!!

Puss&Kram
Herrå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Britmer

Jag är en tjej som finns till för att kunna hjälpa mina vänner som behöver mig. Kan vara vid en tuff tid som t.ex skilsmässa mellan föräldrar, mobbning eller någon nära som lämnat jorden. Samma gäller för er, mina underbara läsare. Med mig kan ni prata med om ALLT, och det kommer stanna mellan oss. Kram<3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela