trollunga.blogg.se

15 year old girl from Sweden. I love to sing, hang out with friends and write.

Music

Publicerad 2014-11-17 22:39:19 i Det vanliga,

Hela dagen har min stackars mor fått stå ut med att jag spelar One Direction på hög volym. Anledning... jo idag släppte 1D sitt nya album "Four" och detta har då min mamma fått stå ut med hela dagen. Sen kl.11.00-har inte slutat än... haha.
Självklart älskar jag alla låtarna med mina favvisar just nu är nog...
*18
*Stockholm Syndrome
*Clouds
&
*Act My Age
Anledningen till att jag gillar Act My Age är för att Lyricsen är helt underbar.
 
One, two, three, four
 
When I'm fat and old and my kids think I'm a joke
'Cause I move a little slow when I dance
I can count on you after all that we've been through
'Cause I know that you'll always understand

I won't act my age, no I won't act my age
No, I'll still feel the same around you
Hey!

When I'm fat and old and my kids think I'm a joke
'Cause the stories that I told, I tell again and again
I can count on you after all we got up to
'Cause I know that you truly understand

I won't act my age, no I won't act my age
No, I'll still feel the same around you
I won't act my age, no I won't act my age
No, I'll still feel the same and you will too
Hey!

When I can hardly walk and my hair is falling out
We'll still stay up till morning
We'll throw an after-party, oh yeah, oh yeah

I won't act my age, no I won't act my age
No, I'll still feel the same around you
I won't act my age, no I won't act my age
No, I'll still feel the same and you will too
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Britmer

Jag är en tjej som finns till för att kunna hjälpa mina vänner som behöver mig. Kan vara vid en tuff tid som t.ex skilsmässa mellan föräldrar, mobbning eller någon nära som lämnat jorden. Samma gäller för er, mina underbara läsare. Med mig kan ni prata med om ALLT, och det kommer stanna mellan oss. Kram<3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela