trollunga.blogg.se

15 year old girl from Sweden. I love to sing, hang out with friends and write.

Helgen

Publicerad 2014-11-16 16:04:22 i Det vanliga,

En helg med kalas, släkten och ont i käften! 
Vi kan ju börja med det som e mindre bra och gå mot det bättre. Det låter väll bra?!

Så, nu i veckan har jag dragit ut 2 tänder med rötter och allt läskigt. Tänderna är ungefär 2cm med rot, vilket e lite halv läskigt tycker jag. Men iallafall, den andra tanden drog de ut i fredags och när man drar ut en tand som e ca 2cm lång så gör det fett ont efter + att jag fick min mens och var riktigt förkyld! 10points for Griffindor 👍
Men nu är det rätt ok 👌

Igår var det kalasande på schemat för min kusin Oskar som fyllde 1år. Han e en sån liten sötnos som bara är sådär söt och säger inte ett ljud. ❤️

Idag har det bara vart chill. Jag och brorsan har kollat på film hela dan. Mys på hög nivå 💯%

Men nu sitter jag och da familia i bilen och precis lämnat av Alexander hos sin mamma och är på väg hem till lägenheten. Och när vi är hemma ska jag stänga in mig på mitt rum och sitta och sjunga fram till att jag ska gå och lägga mig! 

Hoppas att eran helg har varit bra!



Herrå!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Britmer

Jag är en tjej som finns till för att kunna hjälpa mina vänner som behöver mig. Kan vara vid en tuff tid som t.ex skilsmässa mellan föräldrar, mobbning eller någon nära som lämnat jorden. Samma gäller för er, mina underbara läsare. Med mig kan ni prata med om ALLT, och det kommer stanna mellan oss. Kram<3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela